Вплив підсипання піску на реалізацію гальмівної сили гравітаційним рейковим гальмом
Date Issued
2008
Author(s)
Проців, В. В.
Abstract
Проведені дослідження дозволяють зробити висновок про те, що найефективнішим для шахтних локомотивів слід вважати використання сталевих фрикційних вставок у черевиках рейкового гравітаційного гальма одночасно із застосуванням підсипання піску на поверхню доріжок катання рейок пісочницями барабанного типу. Це дозволить гарантовано мати в шахтних умовах коефіцієнт тертя ковзання гальма об брудну та вологу поверхню доріжки катання рейки, що дорівнює не менше 0,25.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
2.pdf
Size
734.48 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):b12b700479017da859f08b67a1080b7c