Методи навчання орфографії в середній загальноосвітній школі
Date Issued
2017
Author(s)
Онищенко, Г. А.
Abstract
Попри поширення в сучасному світі комп‘ютерних технологій, завдяки
яким усе більшого значення набуває комп‘ютерний набір тексту, а не написання його «від руки», зберігається суспільне значення грамотності, зокрема й орфографічної. Молодь може бути скептично налаштована з цього приводу, але зауважимо хоча б те, що не кожна програма-редактор адекватно виконує функції перевірки орфографії та пунктуації, не говорячи про лексичну й граматичну відповідність тексту нормам, тому навіть у друкованій продукції часто трапляються прикрі помилки. Грамотність усного й, звичайно, письмового мовлення –
ознака освіченої, мислячої, свідомої своєї національної й культурної приналежності людини.
яким усе більшого значення набуває комп‘ютерний набір тексту, а не написання його «від руки», зберігається суспільне значення грамотності, зокрема й орфографічної. Молодь може бути скептично налаштована з цього приводу, але зауважимо хоча б те, що не кожна програма-редактор адекватно виконує функції перевірки орфографії та пунктуації, не говорячи про лексичну й граматичну відповідність тексту нормам, тому навіть у друкованій продукції часто трапляються прикрі помилки. Грамотність усного й, звичайно, письмового мовлення –
ознака освіченої, мислячої, свідомої своєї національної й культурної приналежності людини.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
221-222.pdf
Size
307.26 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):0689a567ca381c4723c5a93fb3b0817e