Розробка системи для проведення сумісних конференцій з використанням інтерактивного потокового відео
Date Issued
2018
2018
Author(s)
Кошта, Твапита Аделай
Кошта, Твапита Аделай
Abstract
Об'єкт дослідження: система для проведення спільних конференцій з використанням інтерактивного потокового відео.
Мета роботи (проекту): розробка системи обробки даних, яка дозволить зменшити час очікування при отриманні інтерактивного потокового відео.
Методи дослідження: системний підхід, методи порівняння, індексний метод, структурний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз.
У спеціальній частині дана характеристика інтерактивного потокового відео.
В роботі досліджено інтерактивне потокове відео. Проведено аналіз комп'ютерної гри з використанням інтерактивного потового відео, яке проходить в трьох точках: Лісабон, Луанда, Кабінда.
Дана технічна розробка відноситься до області систем обробки даних, які покращують здатність користувачів маніпулювати аудіо та відеоносіями і підключатися до них.
В економічному розділі визначені економічні витрати на покупку, установку і налаштування необхідного обладнання для проведення комп'ютерної гри з використанням інтерактивного потокового відео.
Практичне призначення роботи полягає в зменшенні часу очікування отримання інтерактивного потокового стисненого відео у клієнтські пристрої користувачів по мережі Інтернет, навіть при обмеженій смузі пропускання.
Результати проведених в дипломній роботі (проекті) досліджень можуть бути використані при проведенні комп'ютерних ігор з використанням інтерактивного потокового відео.
Наукова новизна досліджень полягає в запропонованому способі організації проведення комп'ютерної гри з використанням інтерактивного потокового відео.
Напрямки подальших досліджень проектування систем стільникових зв'язків.
Мета роботи (проекту): розробка системи обробки даних, яка дозволить зменшити час очікування при отриманні інтерактивного потокового відео.
Методи дослідження: системний підхід, методи порівняння, індексний метод, структурний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз.
У спеціальній частині дана характеристика інтерактивного потокового відео.
В роботі досліджено інтерактивне потокове відео. Проведено аналіз комп'ютерної гри з використанням інтерактивного потового відео, яке проходить в трьох точках: Лісабон, Луанда, Кабінда.
Дана технічна розробка відноситься до області систем обробки даних, які покращують здатність користувачів маніпулювати аудіо та відеоносіями і підключатися до них.
В економічному розділі визначені економічні витрати на покупку, установку і налаштування необхідного обладнання для проведення комп'ютерної гри з використанням інтерактивного потокового відео.
Практичне призначення роботи полягає в зменшенні часу очікування отримання інтерактивного потокового стисненого відео у клієнтські пристрої користувачів по мережі Інтернет, навіть при обмеженій смузі пропускання.
Результати проведених в дипломній роботі (проекті) досліджень можуть бути використані при проведенні комп'ютерних ігор з використанням інтерактивного потокового відео.
Наукова новизна досліджень полягає в запропонованому способі організації проведення комп'ютерної гри з використанням інтерактивного потокового відео.
Напрямки подальших досліджень проектування систем стільникових зв'язків.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
КОШТА ДИПЛОМ МАГИСТР.pdf
Size
2.81 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):cdaff44ee0f492c0de17767d1e4bf71e