Моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб'ємно-механічною трансмісією
Date Issued
2017
Author(s)
Таран, І. О.
Клименко, І. Ю.
Abstract
У роботі розглянуто процес гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб’ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою «диференціал на вході». Виявлення та систематизація основних закономірностей розподілу потоків потужності в замкнутому контурі гідрооб’ємно-механічної трансмісії в процесі гальмування виконані з використанням розробленої в MatLab/Simulink програмної реалізації.
В работе рассмотрен процесс торможения шахтного дизелевоза с гидрообьемно-механической трансмиссией, работающей по схеме «дифференциал на входе». Выявление и систематизация основных закономерностей распределения потоков мощности в замкнутом
контуре гидрообьемно-механической трансмиссии в процессе торможения выполнены с использованием разработанной в MatLab/Simulink программной реализации.
контуре гидрообьемно-механической трансмиссии в процессе торможения выполнены с использованием разработанной в MatLab/Simulink программной реализации.
Research the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostatic mechanical
transmission operating according to “input differential” schemes at cinematic disconnecting the engine from the wheels in terms of transport ranges of motion.
transmission operating according to “input differential” schemes at cinematic disconnecting the engine from the wheels in terms of transport ranges of motion.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
225-232.pdf
Size
284.18 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):8eeff5cf3338aef43033f2b3f821b34c