Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн
  4. Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ
  5. Особливості збуту експортної продукції підприємства в сучасних умовах господарювання
 
  • Details

Особливості збуту експортної продукції підприємства в сучасних умовах господарювання

Date Issued
2015
Author(s)
Черняк, В. І. 
Омельяненко, Ю. Б. 
Abstract
Збутову політику підприємства – виробника продукції слід розглядати, як цілеспрямовану діяльність, принципи і методи, здійснення якої покликані організувати рух потоку товарів до кінцевого споживача. Основною задачею є створення умов для перетворення потреб потенційного покупця в реальний попит на конкретний товар.
Subjects

збутова політика пі...

сбытовая политика пре...

збут експортної проду...

сбыт экспортной проду...

сучасні умови господа...

современные условия х...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

51-53.pdf

Size

206.94 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):f41ce7638e080e67eced72f200b77016

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify