Проблеми оцінювання якості викладацького складу університету в світлі європейських стандартів забезпечення якості освіти ( на прикладі ОНУ імені І. І. Мечнікова)
Date Issued
2018
Author(s)
Аннєнкова, І. П.
Хмарський, В. М.
Abstract
Стратегія розвитку вищої освіти України як учасника Болонського процесу має враховувати загальносвітові та європейські тенденції трансформації сучасної вищої освіти. Проблема якості освіти є центральною у світовому освітньому дискурсі впродовж останніх років. Значна увага приділяється їй у документах Болонського процесу, починаючи з Болонської декларації (1999). Ухвалення у 2015 році оновлених Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості вищої освіти в Європейському просторі вищої освіти
(Єреван, 2015) підтверджує збереження пріоритету цього питання на
європейському рівні. Разом з тим, існує низка чинників, які загострюють
проблему якості підготовки кадрів у вітчизняних ЗВО. Зокрема, до таких
чинників зараховують скасування державного розподілу випускників ЗВО;
нестабільний попит на фахівців – випускників ЗВО; комерціалізацію освіти;
скорочення фінансування з державного бюджету освітньої та наукової
діяльності; обмеженість в умовах швидкоплинних змін перспективного бачення
розвитку ринку праці, що обумовлює недосконалість освітніх стандартів.
(Єреван, 2015) підтверджує збереження пріоритету цього питання на
європейському рівні. Разом з тим, існує низка чинників, які загострюють
проблему якості підготовки кадрів у вітчизняних ЗВО. Зокрема, до таких
чинників зараховують скасування державного розподілу випускників ЗВО;
нестабільний попит на фахівців – випускників ЗВО; комерціалізацію освіти;
скорочення фінансування з державного бюджету освітньої та наукової
діяльності; обмеженість в умовах швидкоплинних змін перспективного бачення
розвитку ринку праці, що обумовлює недосконалість освітніх стандартів.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
28-31.pdf
Size
308.73 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):b64e7a1e65ff6ce748bf237f47768e46