Розробка зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня магістр за спеціальністю 073 Менеджмент, освітньо-професійна програма Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2019
Досліджено теоретично-методологічні основи з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства; проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники ПАТ «Інтерпайп НТЗ», зовнішнє та внутрішнє середовище; досліджено напрями експортної діяльності та оцінено її ефективність; проведено маркетингове дослідження основних ринків збуту трубної продукції; сформовано зовнішньоекономічну стратегію та запропоновано заходи з її реалізації; оцінена економічна ефективність запропонованих заходів.
Collections
- Кафедра менеджменту [123]