Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Механіко-машинобудівний факультет
  4. Кафедра управління на транспорті
  5. «Підвищення ефективності транспортного обслуговування постійних клієнтів ТОВ «Ніка-Гласс Дніпро»
 
  • Details

«Підвищення ефективності транспортного обслуговування постійних клієнтів ТОВ «Ніка-Гласс Дніпро»

Date Issued
2019
Author(s)
Мошинець, О.О. 
Abstract
Об’єкт кваліфікаційної роботи: доставка будівельних матеріалів постійним
клієнтам ТОВ «Ніка-Гласс Дніпро».
Мета кваліфікаційної роботи: підвищення транспортного обслуговування
постійних клієнтів ТОВ «Ніка-Гласс Дніпро» через удосконалення організації
перевізного процесу.
У кваліфікаційній роботі проаналізований сучасний стан організації
перевізного процесу на підприємстві, проведений аналіз ринку перевезень та
аналіз конкурентоспроможності підприємств, спрогнозовані обсяги перевезень,
розраховані параметри системи управління запасами, удосконалені
розвантажувальні роботи, спроектовані маршрути з викориснанням різних
методів, розраховані техніко-експлуатаційні показники роботи автомобіля,
створена виробнича програма з експлуатації рухомого складу, проаналізовані
умови праці водія, запропоновані заходи для підвищення безпеки праці водія,
визначений економічний ефект від впровадження запропонованих заходів, на
підставі якого підтверджена їх економічна доцільність
Subjects

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЗА...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Мошинець 2019.pdf

Size

364.48 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):4fc10b50336decbc4199a602167b73c9

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify