Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Електротехнічний факультет
  4. Кафедра перекладу
  5. Особливості застосування інтерактивних технологій при розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури
 
  • Details

Особливості застосування інтерактивних технологій при розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури

Date Issued
2019
Author(s)
Руденко, Дар’я Олегівна 
Abstract
Об’єкт дослідження: процес розвитку педагогічної майстерності
студентів магістратури.
Предмет дослідження: специфіка застосування інтерактивних технологій
при навчанні студентів магістратури педагогічної майстерності.
Мета дипломної роботи: описати особливості застосування
інтерактивних технологій розвитку педагогічної майстерності студентів
магістратури.
Методи дослідження представлені пошуковим аналізом літератури
вітчизняних та іноземних дослідників, застосуванням описового методу та
методу систематизації результатів дослідження, реалізовані через комплекс
більш конкретних методів і прийомів аналізу; педагогічним експериментом
формувального типу.
У вступі охарактеризований стан проблеми, конкретизовані завдання на
дипломну роботу.
У теоретичній частині здійснено літературний аналіз вітчизняних та
зарубіжних джерел щодо основ педагогічної майстерності та інтерактивних
педагогічних технологій навчання, визначення понять педагогічної майстерної
та інтерактивних педагогічних технологій навчання; досліджені особливості, а
також, методи застосування інтерактивних форм навчання при вдосконалені
навичок педагогічного спілкування.
У практичній частині були більш детально проаналізовані навички
педагогічного спілкування; досліджені методи застосування інтерактивних
педагогічних технологій задля підвищення рівня оволодіння навичками
педагогічного спілкування студентів магістратури та застосовані на практиці.
Наукова новизна даної роботи полягає в розробці комплексу
інтерактивних методик при розвитку педагогічної майстерності студентів
магістратури.
Практичне значення дослідження полягає в тому, що результати можуть
бути використанні при розробці уроків з методики викладання іноземних мов
для студентів вищого навчального закладу.
Subjects

ПЕДАГОГ

СТУДЕНТ

ЗДОБУВАЧ ОСВІТИ

НАВЧАННЯ

ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІ...

ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАН...

ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМ...

БЕСІДА

РОЗПОВІДЬ

ДИСПУТ

ГУМАННІСТЬ

КОНТАКТ

СТИЛІ КОМУНІКАЦІЇ

МОДЕЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ...

КОМУНІКАТИВНА ПОВЕДІН...

КУЛЬТУРА МОВИ

БАР’ЄРИ У СПІЛКУВАННІ...

НАВЧАЛЬНІ ВПРАВИ

ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГ...

EDUCATOR

STUDENT

EDUCATIONAL RESEARCHE...

TEACHING

PEDAGOGICAL SKILL

PEDAGOGICAL COMMUCATI...

PEDAGOGICAL EXPERIMEN...

CONVERSATION

STORY

DISPUTE

HUMANITY

CONTACT

COMMUNICATION STYLES

MODELS OF PEDAGOGICAL...

COMMUNICATIVE BEHAVIO...

LANGUAGE CULTURE

COMMUCATION BARRIERS

EDUCATIONAL EXERCISES...

INTERACTIVE TECHNOLOG...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Руденко_Д._Кваліфікаційна_робота_магістра.PDF

Size

1.32 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):dd17af79d6676594e854dead69851f11

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify