Алгоритми кластеризації та класифікації при аналізі даних про поведінку гравців онлайн-ігор
Date Issued
2019
Author(s)
Зінов’єва, Ольга
Abstract
Об’єкт дослідження: дані про використання гравцями можливостей гри категорії free-to-play.
Предмет дослідження: технічні методи кластеризації поведінкових даних гравців категорії free-to-play.
Мета дослідження: поділити гравців на групи за схожістю їх поведінки у грі із залученням методів кластеризації.
Задача полягає в тому, щоб провести кластеризацію поведінкових даних гравців двома неієрархічними методами K-means та CLOPE, реалізованими кожен на певній мові програмування. Метод K-means буде реалізовано на мові програмування Python, а метод CLOPE у середовищі MATLAB.
Предмет дослідження: технічні методи кластеризації поведінкових даних гравців категорії free-to-play.
Мета дослідження: поділити гравців на групи за схожістю їх поведінки у грі із залученням методів кластеризації.
Задача полягає в тому, щоб провести кластеризацію поведінкових даних гравців двома неієрархічними методами K-means та CLOPE, реалізованими кожен на певній мові програмування. Метод K-means буде реалізовано на мові програмування Python, а метод CLOPE у середовищі MATLAB.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Диплом_ЗиновьеваO_CA14.pdf
Size
208.95 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):996a1bee28fc2ca0e037963003b12924