Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Факультет інформаційних технологій
  4. Кафедра системного аналізу і управління
  5. Аналіз та оптимізація бізнес-процесів роботи колл центру компанії
 
  • Details

Аналіз та оптимізація бізнес-процесів роботи колл центру компанії

Date Issued
2020
Author(s)
Безугла, Оксана 
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р.
Практична цінність роботи полягає у реінжинірингу процесу обробки вхідних заявок з розробкою додаткового функціоналу ПО на основі цього, а також, винайденню найкращого способу прогнозування для визначення навантаження на контактний центр та необхідної кількості операторів для забезпечення необхідного рівня обслуговування.
Subjects

АНАЛІЗ

ПРОГНОЗУВАННЯ

ЕКСПОНЦІЙНЕ ЗГЛАДЖУВА...

UML

АДАПТИВНЕ ЗГЛАДЖУВАНН...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Диплом_Безугла_напр124(СистемныйАнализ).pdf

Size

176.52 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):1f328b4cb022a841eb4b18f52c23daa1

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify