Аналіз та оптимізація бізнес-процесів роботи колл центру компанії
Date Issued
2020
Author(s)
Безугла, Оксана
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р.
Практична цінність роботи полягає у реінжинірингу процесу обробки вхідних заявок з розробкою додаткового функціоналу ПО на основі цього, а також, винайденню найкращого способу прогнозування для визначення навантаження на контактний центр та необхідної кількості операторів для забезпечення необхідного рівня обслуговування.
Практична цінність роботи полягає у реінжинірингу процесу обробки вхідних заявок з розробкою додаткового функціоналу ПО на основі цього, а також, винайденню найкращого способу прогнозування для визначення навантаження на контактний центр та необхідної кількості операторів для забезпечення необхідного рівня обслуговування.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Диплом_Безугла_напр124(СистемныйАнализ).pdf
Size
176.52 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):1f328b4cb022a841eb4b18f52c23daa1