Обґрунтування управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції (за матеріалами ТОВ «Нова-Пак»)
Date Issued
2020-06
Author(s)
Руденко, Марія Сергіївна
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління процесом освоєння зовнішніх ринків та виведення на ринок нового продукту; проаналізовано основні показники господарської діяльності ТОВ «Нова-Пак»; обґрунтовано управлінські рішення у сфері освоєння ТОВ «Нова-Пак» зовнішніх ринків збуту продукції; оцінена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень для ТОВ «Нова-Пак» з виводу на новий закордонний ринок нового продукту.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи управління процесом освоєння зовнішніх ринків та виведення на ринок нового продукту; проаналізовано основні показники господарської діяльності ТОВ «Нова-Пак»; обґрунтовано управлінські рішення у сфері освоєння ТОВ «Нова-Пак» зовнішніх ринків збуту продукції; оцінена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень для ТОВ «Нова-Пак» з виводу на новий закордонний ринок нового продукту.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Робота Руденко.rar
Size
38.65 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):df389586f788f74ced90dab4f4f5f2c1
Loading...
Name
Титули.pdf
Size
208.32 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):0e81b37d939d4991d01f151a9ded0d1c