Формування маркетингової політики виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ «Гайсинський молокозавод»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес формування маркетингової політики виробничого підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій щодо формування маркетингової політики виробничого підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: визначено сучасні підходи до формування маркетингової політики; досліджено особливості використання інформаційних технологій внутрішнього застосування в управлінні маркетинговою діяльністю; узагальнено підходи до застосування зовнішніх інформаційних технологій при формуванні маркетингової політики; проаналізовано сучасний стан молокопереробної галузі України; надано загальну характеристику господарської діяльності ТОВ «Гайсинський молокозавод»; проаналізовано фінансово-економічний стан ТОВ «Гайсинський молокозавод»; оцінено маркетингову діяльність підприємства; вибрано новий канал розподілу на підприємстві; оцінено ефективність організації торгового дому в рамках формування маркетингової політики
Collections
- Кафедра менеджменту [123]