Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Персональні колекції співробітників та підрозділів
  3. Кафедра маркетингу
  4. Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку
 
  • Details

Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку

Date Issued
2021
Author(s)
Решетілова, Т. 
Дронова, Т. 
Пілова, К. 
Abstract
Значна частина інновацій у сфері послуг не охоплюється наявними концепціями технологічних продуктових і процесних інновацій [3]. Саме це стало причиною залучення у дослідження інновацій сфери нетехнологічних інновацій. В результаті поняття «інновації»
розширилось за рахунок двох нових типів: маркетингові й організаційні інновації [4]. Ці поняття уже використовуються з 2003 року в багатьох країнах світу [5]. Окрім цього, останнім часом все більше досліджень присвячуються розгляду інновацій у системному контексті, у тому числі завдяки інноваційним взаємозв'язкам.
Subjects

маркетингові комуніка...

інноваційні товари

промисловий ринок

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

reshetilova_dronova_pylova.pdf

Size

354.2 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):85a84b9c73ae8f263a445b52f6c20c50

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify