Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку
Date Issued
2021
Author(s)
Решетілова, Т.
Дронова, Т.
Пілова, К.
Abstract
Значна частина інновацій у сфері послуг не охоплюється наявними концепціями технологічних продуктових і процесних інновацій [3]. Саме це стало причиною залучення у дослідження інновацій сфери нетехнологічних інновацій. В результаті поняття «інновації»
розширилось за рахунок двох нових типів: маркетингові й організаційні інновації [4]. Ці поняття уже використовуються з 2003 року в багатьох країнах світу [5]. Окрім цього, останнім часом все більше досліджень присвячуються розгляду інновацій у системному контексті, у тому числі завдяки інноваційним взаємозв'язкам.
розширилось за рахунок двох нових типів: маркетингові й організаційні інновації [4]. Ці поняття уже використовуються з 2003 року в багатьох країнах світу [5]. Окрім цього, останнім часом все більше досліджень присвячуються розгляду інновацій у системному контексті, у тому числі завдяки інноваційним взаємозв'язкам.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
reshetilova_dronova_pylova.pdf
Size
354.2 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):85a84b9c73ae8f263a445b52f6c20c50