Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості
  4. Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIV міжнар. конф. (28–29 листоп. 2019 р.)
  5. Хмарні технології у індустрії відеоігор
 
  • Details

Хмарні технології у індустрії відеоігор

Date Issued
2020
Author(s)
Нападайло, М. С. 
Кабак, Л. В. 
Сподинець, О. А. 
Abstract
Десятиліттями у відеоіграх є ціла череда проблем, які розробники не раз намагались вирішити самими різними способами та засобами, але їм це не як не вдавалося, серед них такі як:
– “піратство” (Незаконне використання програмних засобів без купівлі
ліцензії);
– “читери” (Незаконна зміна ігрового ПЗ/додавання до нього нових
компонентів, які дають гравцю переваги над іншими гравцями);
– розповсюдження та встановлення користувацьких модифікацій без
дозволу власників ПЗ;
– мультиплатформені збереження ігрового процесу (дозволяють на
іншому девайсі продовжити гру, де зупинився користувач на попередньому
пристрої).
– мультиплатформена розробка відеоігор.
Subjects

відеоігри

комп'ютерні ігри

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

1 Конференция_2019 CD 1279-63-65.pdf

Size

742.28 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):bac131572e925e5e2d377c2dd230d3bc

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify