Хмарні технології у індустрії відеоігор
Date Issued
2020
Author(s)
Нападайло, М. С.
Кабак, Л. В.
Сподинець, О. А.
Abstract
Десятиліттями у відеоіграх є ціла череда проблем, які розробники не раз намагались вирішити самими різними способами та засобами, але їм це не як не вдавалося, серед них такі як:
– “піратство” (Незаконне використання програмних засобів без купівлі
ліцензії);
– “читери” (Незаконна зміна ігрового ПЗ/додавання до нього нових
компонентів, які дають гравцю переваги над іншими гравцями);
– розповсюдження та встановлення користувацьких модифікацій без
дозволу власників ПЗ;
– мультиплатформені збереження ігрового процесу (дозволяють на
іншому девайсі продовжити гру, де зупинився користувач на попередньому
пристрої).
– мультиплатформена розробка відеоігор.
– “піратство” (Незаконне використання програмних засобів без купівлі
ліцензії);
– “читери” (Незаконна зміна ігрового ПЗ/додавання до нього нових
компонентів, які дають гравцю переваги над іншими гравцями);
– розповсюдження та встановлення користувацьких модифікацій без
дозволу власників ПЗ;
– мультиплатформені збереження ігрового процесу (дозволяють на
іншому девайсі продовжити гру, де зупинився користувач на попередньому
пристрої).
– мультиплатформена розробка відеоігор.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
1 Конференция_2019 CD 1279-63-65.pdf
Size
742.28 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):bac131572e925e5e2d377c2dd230d3bc