Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Розробка програми маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
 
  • Details

Розробка програми маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку

Date Issued
2019-12-16
Author(s)
Асанова, Олена 
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії та медіа-вподобання споживачів на споживчому ринку, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії.
Досліджено споживчі вподобання на ринку товарів повсякденного попиту. Досліджено медіа-вподобання споживачів. Виявлено основні мотиви здійснення покупи морозива, його види та смаки. Визначено цільовий сегмент та розраховано його місткість.
Було обрано та обгрунтовано засоби маркетингових комцнікацій для товару морозиво. Розподілено бюджет для програми маркетингових комунікацій та зроблена оцінка економічної та комунікаційної ефективностіпрограми меркетингових комунікацій.
Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів з маркетингових комунікацій. Показник економічної ефективності програми маркетингових комунікацій більший за нуль. Тому реалізація розробленої програми маркетингової комунікації економічно ефективна. Додатковий обсяг продажу завдяки комунікаціям склав 1281739,68 грн. Коефіцієнт обсягу реалізації склав 2,9.
В роботі були використанні наступні методи досліджень: статистичний метод анкетування; структурний аналіз, метод експертних оцінок, IFAS аналіз, EFAS аналіз, PEST аналіз, SWOТ аналіз.
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Асанова Алёна 075м-18.pdf

Size

1.93 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):d39f5a78afad4f3b00205fb85246b3d4

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify