Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Маркетингова стратегія підприємства на споживчому ринку
 
  • Details

Маркетингова стратегія підприємства на споживчому ринку

Date Issued
2019-12-16
Author(s)
Девлетшаєва, Анастасія 
Abstract
Магістерська робота складається з трьох розділів.
В першому розділі висвітлені теоретични засади розробки стратегії підприємства на споживчому ринку: сутність, підходи, процедура та методи оцінки ефективності. У другій, дослідницькій, частині проаналізовано стан місцевого телекомунікаційного ринку, проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища досліджуваного підприємства та, виходчи з результатів, виявлено напрямки стратегічного розвитку. Третій розділ роботи присвячений дослідженню стратегічних альтернатив та вибору оптимальної стратегії, за результатами якого було сформовано стратегію маркетингу та прораховано основні показники її ефективності.
Ключові слова: телекомунікаційний ринок, інтернет-провайдер, стратегічні альтернативи, маркетингова стратегія
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Девлетшаєва магістерська роботи 075М-18з-1 NEW.pdf

Size

2.89 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0e8f7cad5315e85fdc8b32f856ac5098

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify