Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
 
  • Details

Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі

Date Issued
2019-12-16
Author(s)
Дрига, Ірина 
Abstract
У даній кваліфікаційній роботі було досліджено купівельну поведінку споживачів при покупці товарів попереднього вибору та медіапереваги цільової аудиторії на прикладі підприємства «Альфа-Маркет». Методи дослідження, які було використано: метод ситуаційного аналізу, статистичні методи, метод маркетингового дослідження, методи аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, бєст-маркетинг. Також опитано 150 респондентів. В ході дослідження було виявлено, що побутову техніку купують чоловіки і жінки у віці від 35 до 55 років переважно у магазині, а не в інтернеті. Їх дохід склав середній і високий. Їх очікувані вигоди – це ціна, широкий асортимент і популярність магазину. Реклама, яка найбільше приваблює споживача – це реклама у інтернеті, зовнішня реклама та реклама у місцях продажів.
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Дрига Диплом.pdf

Size

1.7 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):cfb2a22ee8b0130cbd821b89907930be

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify