Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів тривалого використання
 
  • Details

Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів тривалого використання

Date Issued
2020-12-11
Author(s)
Безкровна, Марія 
Abstract
Пояснювальна записка: 126 с., 36 рис., 31 табл., 1 додаток, 44 джерела. В кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову діяльність та розроблено стратегію підприємства «Polix», що діє на ринку товарів тривалого використання. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства.
Об’єкт розроблення: процес формування маркетингової стратегії ТОВ «Polix».
Мета кваліфікаційної роботи: формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів тривалого використання.
Положення, що захищаються. Ситуаційний аналіз підприємства на ринку товарів тривалого використання показав доцільність проведення заходів щодо коригування товарної політики підприємства, що дозволить залучити клієнтів. Розроблена маркетингова стратегія дозволить підвищити фінансово-економічні результати підприємства та досягнути поставлених цілей.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з дослідження ринку та маркетингового стратегічного управління, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах, що використовують прямі канали збуту продукції.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку підприємства є введення нових асортиментних позицій з метою підвищення обсягів продажу.
У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства; багатокутник конкурентоспроможності при оцінці конкурентів); методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження; метод опитування); статистичні методи (частотний аналіз та аналіз спрягованості при аналізі результатів маркетингового дослідження); методи маркетингового аналізу (SWOT-аналіз при проведенні ситуаційного аналізу підприємства), методи маркетингового стратегічного планування (п’ять сил Портера; матриця Мак Кінсі).
Subjects

МАРКЕТИНГОВЕ СТРАТЕГІ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Безкровна Марія. Диплом магістра.pdf

Size

2.12 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):51615b127d70c3628353c730c6988a80

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify