Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства цифровому просторі
 
  • Details

Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства цифровому просторі

Date Issued
2020-12-11
Author(s)
Юферова, Дар’я 
Abstract
Пояснювальна записка: 184 с., 57 рис., 35 таблиць, 7 додатків, 57 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у цифровому просторі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження споживчих вподобань під час просування продукції у соціальних мережах з метою визначення характеру реклами, що найбільше впливає на споживачів та було впроваджено та розраховано ряд стратегічний комунікаційних заходів у цифровому середовищі.
Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення теоретико-методичних положень зі стратегічного управління маркетинговими комунікаціями підприємства у цифровому просторі.
Положення, що захищаються: сучасність запропонованих методів удосконалення стратегічного управління маркетинговими комунікаціями у площині цифрового середовища.
Кваліфікаційна робота має зв'язок із виконаними курсовими проектами «Дослідження ринків», «Дослідження ефективності рекламних кампаній» та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на мережевих підприємствах пивної галузі України.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства шляхом поглибленого впровадження комунікаційної маркетингової стратегії у площині цифрового середовища.
У роботі використано такі методи досліджень: анкетування, глибинне інтерв’ю, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз PEST- аналіз.
Subjects

ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ, ІНТЕР...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ДИПЛОМ Юферова Д. 20.12.2020 финал.pdf

Size

3.79 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):5093604ceec7eec268baa03d079fb253

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify