Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Розробка стратегії антикризового маркетингу туристичного агентства
 
  • Details

Розробка стратегії антикризового маркетингу туристичного агентства

Date Issued
2020-12-11
Author(s)
Мірзоєва, Аліна 
Abstract
Кваліфікаційна робота (магістра): 100 с., 25 таблиць, 7 рисунків,
83 джерела, 1 додаток.
Об’єкт дослідження – туристичне агентство ТОВ «Laspi».
Предмет дослідження – процес розроблення та реалізації стратегії
антикризового маркетингу ТОВ «Laspi».
Мета – розробити стратегію антикризового маркетингу туристичного
агентства.
Мета зумовила розв’язання наступних дослідницьких завдань:
- обґрунтування теоретичної бази розв’язання проблеми, поставленої у
кваліфікаційній роботі;
- проведення досліджень та розробка алгоритму досягнення мети
кваліфікаційної роботи;
- розробка пропозицій щодо виходу із кризового стану туристичного
підприємства.
Методологічну основу дослідження складають загальнонаукові методи
(аналіз, синтез, узагальнення), а також порівняльний метод та принципи
об’єктивізму і системності.
Результати дослідження та їх новизна: наукова новизна одержаних
результатів роботи зумовлена актуальністю пропонованої проблеми, сукупністю
поставлених завдань, а також засобами їх розв’язання.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть
використані ТОВ «Laspi» при формуванні антикризової стратегії.
Subjects

ТУРИСТИЧНА КРИЗА, АНТ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Кваліфікаційна робота Мірзоєва А.А.pdf

Size

1.99 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):7ed12b104a416f26aa8e99482361dd60

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify