Аналіз меблевої галузі для створення веб-додатку (реалізація клієнтської частини
Date Issued
2021
Author(s)
Фракянц, Сергій
Abstract
Мета дослідження: аналіз діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції з метою розробки програмного забезпечення та вирішення питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв.
Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає в оптимізації та автоматизації процесу продажу товарів меблевої промисловості, яка використовує фізичні активи до електронно комерційної діяльності, що дає змогу виконати диверсифікацію продукції, а також визначити допоміжну інфраструктуру з метою проведення прибуткових рекламних компаній.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Диплом_бак_спец124_ФракянцС.pdf
Size
45.4 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):2e47c2e16cac9967dbb3ca1af73c9475