Діалогічна модель в сучасному освітньому просторі
Date Issued
2012
Author(s)
Куцепал, Світлана Вікторівна
Abstract
Сучасне суспільство характеризується концептуальним та ціннісним
плюралізмом, тому актуалізує потребу філософського обґрунтування сенсу
існування людини, її місця у суспільних відносинах, відповідно філософія
перетворюється не лише на засіб пояснення світу, а й на практичний
інструментарій, завдяки якому розв’язується суперечність між створеними
раніше духовними цінностями та наявною соціальною реальністю, ознаками
якої є прикладний прагматизм та пріоритет матеріально обумовленої дійсності.
плюралізмом, тому актуалізує потребу філософського обґрунтування сенсу
існування людини, її місця у суспільних відносинах, відповідно філософія
перетворюється не лише на засіб пояснення світу, а й на практичний
інструментарій, завдяки якому розв’язується суперечність між створеними
раніше духовними цінностями та наявною соціальною реальністю, ознаками
якої є прикладний прагматизм та пріоритет матеріально обумовленої дійсності.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Тезисы конференции _итог_NTВ 453206-122-123.pdf
Size
266.23 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):1e6c4579e6bc666a174d173fd89a619d