Інноваційні підходи до стратегічного планування
Date Issued
2012
Author(s)
Довбня, С. Б.
Abstract
В сучасних умовах господарювання інноваційність менеджменту
виступає обов’язковою умовою успішності, безперервного розвитку та
безкризового функціонування підприємств, своєчасної їх адаптації до
мінливого зовнішнього середовища та подолання його бар’єрів. Перехід до
інноваційного менеджменту (менеджменту 2) потребує від підприємств
широкого впровадження сучасних управлінських технологій, на сам перед
таких як: інтерактивне планування, в тому числі на стратегічному рівні;
колективне формування управлінських рішень на базі електронного
документообігу; цілеорієнтовані системи мотивації; моделювання і оптимізація
бізнес-процесів, а також освоєння економіки знань. Здійснюючи такий перехід
особливу увагу необхідно приділити стратегічному плануванню, оскільки саме
якість та обґрунтованість стратегії суттєво впливає, можна навіть сказати
визначає результати діяльності підприємства.
виступає обов’язковою умовою успішності, безперервного розвитку та
безкризового функціонування підприємств, своєчасної їх адаптації до
мінливого зовнішнього середовища та подолання його бар’єрів. Перехід до
інноваційного менеджменту (менеджменту 2) потребує від підприємств
широкого впровадження сучасних управлінських технологій, на сам перед
таких як: інтерактивне планування, в тому числі на стратегічному рівні;
колективне формування управлінських рішень на базі електронного
документообігу; цілеорієнтовані системи мотивації; моделювання і оптимізація
бізнес-процесів, а також освоєння економіки знань. Здійснюючи такий перехід
особливу увагу необхідно приділити стратегічному плануванню, оскільки саме
якість та обґрунтованість стратегії суттєво впливає, можна навіть сказати
визначає результати діяльності підприємства.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-13-14.pdf
Size
241.13 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):0fcc877a1725078de2187ff60d09a732