Управління диверсифікацією виробництва та продукції як один з ефективних засобів інноваційного розвитку ринку
Date Issued
2012
Author(s)
Деордієва, В. А.
Доновська, Ю. В.
Abstract
Необхідність здійснення диверсифікації зумовлена зміною мети діяльності
суб’єктів господарювання від отримання прибутку на збереження та
забезпечення розвитку та визначається мотивами. До складу мотивів диверсифікації належать: стратегічні; соціальні; економічні; фінансові; техніко-технологічні; мотиви менеджерів.
суб’єктів господарювання від отримання прибутку на збереження та
забезпечення розвитку та визначається мотивами. До складу мотивів диверсифікації належать: стратегічні; соціальні; економічні; фінансові; техніко-технологічні; мотиви менеджерів.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-26-28.pdf
Size
245.62 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):f4dbcc6fed9386a260877628ac340a74