Стратегічне маркетингове планування інноваційного розвитку промислового регіону
Date Issued
2012
Author(s)
Палєхова, Л. Л.
Abstract
Інновації повинні стати важливим чинником розвитку промисловості та
досягнення конкурентоспроможності української продукції, а промислові
регіони - «точками» локалізації політики інноваційного зростання національної
економіки. Тому є потреба у застосуванні нових методологічних підходів, які б
сприяли імплементації постійного інноваційного контексту в стратегіях
розвитку регіонів з урахуванням ринкових умов.
досягнення конкурентоспроможності української продукції, а промислові
регіони - «точками» локалізації політики інноваційного зростання національної
економіки. Тому є потреба у застосуванні нових методологічних підходів, які б
сприяли імплементації постійного інноваційного контексту в стратегіях
розвитку регіонів з урахуванням ринкових умов.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-42-44.pdf
Size
259.49 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):8e0c3ae3bfbec7aa24fc1b071c61d330