Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
Date Issued
2012
Author(s)
Фролова, В. Ю.
Abstract
У сучасних умовах становлення ринкових відносин в Україні особливої
актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності
підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації до змін
конкурентного маркетингового середовища.
актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності
підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації до змін
конкурентного маркетингового середовища.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-51-52.pdf
Size
228.07 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):b5916df4faf52bf1b20ef20ad7db1e48