Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України
  4. Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2
  5. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
 
  • Details

Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств

Date Issued
2012
Author(s)
Фролова, В. Ю. 
Abstract
У сучасних умовах становлення ринкових відносин в Україні особливої
актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності
підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації до змін
конкурентного маркетингового середовища.
Subjects

стратегічний маркетин...

стратегический маркет...

конкурентоспроможніст...

конкурентоспособность...

ринкові відносини

рыночные отношения

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-51-52.pdf

Size

228.07 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):b5916df4faf52bf1b20ef20ad7db1e48

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify