Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України
  4. Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2
  5. Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємства
 
  • Details

Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємства

Date Issued
2012
Author(s)
Макуха, Ю. М. 
Abstract
Нині практично усі підприємства усвідомили, що запорукою
довгострокового і успішного функціонування є не орієнтація на миттєвий
прибуток і успіх, а побудова ефективної стратегії існування на довгострокову
перспективу. Вибір стратегії означає, що з усіх можливих шляхів розвитку і
способів дії, що відкриваються перед компанією, вона обирає конкретний
напрямок. Добре розроблена стратегія — основа підвищення
конкурентоспроможності підприємства, сильної конкурентної позиції і
формування такої організації, яка за допомогою удосконалювання структури
управління і підвищення організаційної культури могла б успішно працювати у
жорстких ринкових умовах.
Subjects

маркетингова стартегі...

маркетинговая стартег...

специфіка організації...

специфика организации...

довгострокова перспе...

долгосрочная перспект...

конкурентоспроможніст...

конкурентоспособность...

розосереджене підпри...

рассредоточенное пред...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-54-55.pdf

Size

252.57 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):5c34c5b86fb8ebf5ec9d44790fec1fb1

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify