Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємства
Date Issued
2012
Author(s)
Макуха, Ю. М.
Abstract
Нині практично усі підприємства усвідомили, що запорукою
довгострокового і успішного функціонування є не орієнтація на миттєвий
прибуток і успіх, а побудова ефективної стратегії існування на довгострокову
перспективу. Вибір стратегії означає, що з усіх можливих шляхів розвитку і
способів дії, що відкриваються перед компанією, вона обирає конкретний
напрямок. Добре розроблена стратегія — основа підвищення
конкурентоспроможності підприємства, сильної конкурентної позиції і
формування такої організації, яка за допомогою удосконалювання структури
управління і підвищення організаційної культури могла б успішно працювати у
жорстких ринкових умовах.
довгострокового і успішного функціонування є не орієнтація на миттєвий
прибуток і успіх, а побудова ефективної стратегії існування на довгострокову
перспективу. Вибір стратегії означає, що з усіх можливих шляхів розвитку і
способів дії, що відкриваються перед компанією, вона обирає конкретний
напрямок. Добре розроблена стратегія — основа підвищення
конкурентоспроможності підприємства, сильної конкурентної позиції і
формування такої організації, яка за допомогою удосконалювання структури
управління і підвищення організаційної культури могла б успішно працювати у
жорстких ринкових умовах.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-54-55.pdf
Size
252.57 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):5c34c5b86fb8ebf5ec9d44790fec1fb1