Оптимальний вибір маркетингових заходів
Date Issued
2008
Author(s)
Пістунов, І. М.
Авраменко, С. В.
Abstract
Методом экспертных оценок исследована эффективность различных видов рекламы в разрезе типов пред-
приятий, разработана математическая модель и найдено решения для оптимального выбора рекламных меро-
приятий.
приятий, разработана математическая модель и найдено решения для оптимального выбора рекламных меро-
приятий.
The method of expert estimations explores efficiency of different types of advertising in the cut of types of enter-
prises, developed and decided the mathematical model of optimum choice of promotional purposes.
prises, developed and decided the mathematical model of optimum choice of promotional purposes.
Методом експертних оцінок досліджено ефективність різних видів реклами в розрізі типів підприємств,
розроблено та вирішено математичну модель оптимального вибору рекламних заходів.
розроблено та вирішено математичну модель оптимального вибору рекламних заходів.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
1-17.pdf
Size
131.12 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):e07b934d025fa09381e1a7024e1b41e1