Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Персональні колекції співробітників та підрозділів
  3. Кафедра економіки та економічної кібернетики
  4. Визначення міри ризикованості клієнта
 
  • Details

Визначення міри ризикованості клієнта

Date Issued
2020
Author(s)
Пістунов, І. М. 
Малахова, М. Д. 
Abstract
У статті розроблено методику визначення міри можливого збитку, який може надати виробничому підприємству новий клієнт. Із цією метою пропонується використати статистику попередніх замовлень, побудувати модель рівня збитку, що його може надати клієнт, якщо відмовиться від замовлення, та порівняння можливого збитку з обсягом обігових коштів підприємства. Статистичні дослідження дадуть змогу розбити всіх клієнтів, що завдали збитку підприємства, на групи. Таке розбиття, тобто кластеризація, дасть змогу створити роздільні функції. Тепер під час укладення договору з новим клієнтом можна одразу визначити, до якого класу можливих збитків його можливо віднести. Порівняння можливого обсягу збитків із поточним рівнем обігових коштів дасть змогу керівництву підприємства прийняти рішення щодо можливості укладення договорів на виконання замовлення.
Subjects

статистика завдання з...

кластеризація

обігові кошти

економіко- математичн...

роздільні функці

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Pistunov_Malahov.pdf

Size

873 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):8566abf01215884d80a80a65ab585b1c

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify