Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Тиждень студентської науки
  4. Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року)
  5. СЕКЦІЯ - ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ У ПРОМИСЛОВОСТІ
  6. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
 
  • Details

Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства

Date Issued
2022
Author(s)
Володарчук, Д. Р. 
Дубєй, Ю. В. 
Abstract
Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарської діяльності, визначати асортимент і якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва і бажаний прибуток.
Subjects

маркетинг

маркетингова діяльніс...

управління

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

zvit-2022-429-430.pdf

Size

345.97 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):c10599b326bffa36d93a4fca23de158c

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify