Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Факультет інформаційних технологій
  4. Кафедра системного аналізу та управління
  5. Бакалаври
  6. 2021-2022 навчальний рік
  7. Аналіз та оптимізація роботи call-центру
 
  • Details

Аналіз та оптимізація роботи call-центру

Date Issued
2022
Author(s)
Шурпач, Марія 
Abstract
Метою дослідження є оптимізація діяльності колл-центру шляхом визначення необхідної кількості операторів.
Практична цінність отриманих результатів полягає у підвищенні показників обслуговування клієнтів і роботи колл-центру, при правильно розрахованій кількості операторів, що підвищує лояльність клієнтів та закріплює компанію на ринку.
Subjects

оптимізація

аналіз

колл-центр

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Диплом_бакалавр_спец124_ШурпачМ.pdf

Size

1.98 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):03b2ea1e1b6b1bc79b3a394e5a182c42

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify