Підвищення ефективності діяльності підприємства сфери послуг
Date Issued
2022-06
Author(s)
Сипало Юлії Юріївни
Abstract
61 сторінка пояснювальної записки, 13 рисунків, 11 таблиць, 42 використаних джерел.
СФЕРА ПОСЛУГ, ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ, ПІДПРИЄМСТВО, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА, ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ
Об’єкт дослідження – є процес забезпечення ефективного управління підприємницькою діяльністю в сфері туристичного бізнесу.
Предмет дослідження – є теоретичні та практичні засади управління підприємством сфери послуг.
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та аналізі туристичних послуг з точки зору стратегії підвищення ефективності діяльності підприємства.
Методи дослідження – метод систематизації, порівняння, аналітичний, графічний.
Отримані результати. У першому розділі розкрито аналіз стану сфери послуг та туристичної галузі в Україні. Визначено вирішення проблем та перспектив розвитку галузі.
У другому розділі була складена загальна характеристика діяльності туристичного підприємства, здійснено аналізу діяльності та економічна діагностика.
У третьому розділі розробені пропозиції щодо підвищенню ефективності діяльності підприємства сфери туристичних послуг, за рахунок переорієнтування в поствоєнний період на внутрішніх та в’їзних туристів.
СФЕРА ПОСЛУГ, ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ, ПІДПРИЄМСТВО, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА, ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ
Об’єкт дослідження – є процес забезпечення ефективного управління підприємницькою діяльністю в сфері туристичного бізнесу.
Предмет дослідження – є теоретичні та практичні засади управління підприємством сфери послуг.
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та аналізі туристичних послуг з точки зору стратегії підвищення ефективності діяльності підприємства.
Методи дослідження – метод систематизації, порівняння, аналітичний, графічний.
Отримані результати. У першому розділі розкрито аналіз стану сфери послуг та туристичної галузі в Україні. Визначено вирішення проблем та перспектив розвитку галузі.
У другому розділі була складена загальна характеристика діяльності туристичного підприємства, здійснено аналізу діяльності та економічна діагностика.
У третьому розділі розробені пропозиції щодо підвищенню ефективності діяльності підприємства сфери туристичних послуг, за рахунок переорієнтування в поствоєнний період на внутрішніх та в’їзних туристів.
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
ПрезентаціяСипало076-18-1.pptx
Size
6.06 MB
Format
Microsoft Powerpoint XML
Checksum
(MD5):0bad92e63aabec5c97dfdbd00384987a
Loading...
Name
Сипало Ю.Ю._КР.pdf
Size
191.24 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):16f32005cc5ca45318f30b576a877336