Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Факультет менеджменту
  4. Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  5. Бакалаври
  6. 2021-2022 навчальний рік
  7. Удосконалення стратегії збуту торговельного підприємства
 
  • Details

Удосконалення стратегії збуту торговельного підприємства

Date Issued
2022-06
Author(s)
Білоус АндріЙ Сергійович 
Abstract
Об’єкт дослідження – процес формування збутової стратегії торгівельного підприємства.
Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з організації та прийняття управлінських рішень щодо удосконалення збутової стратегії інтернет-магазину.
Мета роботи – обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії збуту продукції торгівельних компаній в сучасних умовах господарювання.
Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, графічний метод.
Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи формування збутової стратегії торговельних компаній.
У другому розділі проведено аналіз ефективності збутової стратегії та ефективності діяльності інтернет-магазину ARBER MARKETPLACE.
У третьому розділі обґрунтовані основні напрями удосконалення збутової стратегії інтернет-магазину ARBER MARKETPLACE, визначені інструменти просування продукції компанії.
Сфера практичного застосування результатів роботи – торговельні підприємства при формуванні та удосконалення збутової стратегії.
Subjects

ЗБУТ, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІД...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

!Білоус_диплом.rar

Size

252.32 KB

Format

Unknown

Checksum

(MD5):9e5217520b0179ad5bffbcae96614b2d

Loading...
Thumbnail Image
Name

!Білоус_диплом.docx

Size

33.12 KB

Format

Microsoft Word XML

Checksum

(MD5):01bedffa82e11240d72a90bccec9040e

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify