Удосконалення підходів щодо управління взаємовідносинами з клієнтами підприємства (на прикладі ТОВ «ГУМ»)
Date Issued
2022-06
Author(s)
Кузьміної Альони Сергіївни
Abstract
Об’єкт дослідження - процес управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві.
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних підходів управління відносинами з клієнтами, а саме компанії з надання орендних послуг, з метою підвищення ефективності діяльності підприємства.
Отриманні результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні аспекти діяльності управління відносинами з клієнтами на підприємстві. Розглянуто сутність і класифікацію сучасних програмних рішень для автоматизації бізнес-процесів компанії.
У другому розділі проведено аналітичні дослідження відносно діяльності підприємства «ГУМ» та його фінансових показників. Здійснено аналіз організаційної структури ТОВ «ГУМ».
У третьому розділі наведено напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності малого підприємства на підставі впровадження сучасних інформаційних систем CRM на підприємство «ГУМ».
Впровадження пропозицій надасть змогу підвищити прибутковість ТОВ «ГУМ» на 50 %, збільшити кількість вдалих угод відповідно повисити ефективність роботи на 12%.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу в сфері торговельного підприємництва.
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних підходів управління відносинами з клієнтами, а саме компанії з надання орендних послуг, з метою підвищення ефективності діяльності підприємства.
Отриманні результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні аспекти діяльності управління відносинами з клієнтами на підприємстві. Розглянуто сутність і класифікацію сучасних програмних рішень для автоматизації бізнес-процесів компанії.
У другому розділі проведено аналітичні дослідження відносно діяльності підприємства «ГУМ» та його фінансових показників. Здійснено аналіз організаційної структури ТОВ «ГУМ».
У третьому розділі наведено напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності малого підприємства на підставі впровадження сучасних інформаційних систем CRM на підприємство «ГУМ».
Впровадження пропозицій надасть змогу підвищити прибутковість ТОВ «ГУМ» на 50 %, збільшити кількість вдалих угод відповідно повисити ефективність роботи на 12%.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу в сфері торговельного підприємництва.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
КузьмінаАС_076-18-2_КР.rar
Size
1.05 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):570db98751e6095d4ed5e6cfa2b2189f
Loading...
Name
КузьмінаАС_076-18-2_КР.docx
Size
41.88 KB
Format
Microsoft Word XML
Checksum
(MD5):95e691e85a2b51e5fc1573eafa954d46