Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври
  7. Розроблення продуктової стратегії підприємства на промисловому ринку
 
  • Details

Розроблення продуктової стратегії підприємства на промисловому ринку

Date Issued
2020-01-13
Author(s)
Бардаков, Юрій 
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства на ринку спецій та прянощів, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує асортиментний портфель підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: розроблення продуктової стратегії для підприємства на ринку спецій та прянощів, за допомогою дослідження поведінки споживачів. Положення, що захищаються: від ефективності роботи підприємства з асортиментом залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на рикну. Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше. Інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для оновлення та гармонізації товарного асортименту підприємства на ринку спецій та прянощів. У роботі використано такі методи досліджень: матриця McKinsey –GeneralElectric, ABC-XYZ аналіз, аналіз 5 сил Майкла Портера, крива життєвого циклу Іцхака Адизеса, глибинне інтерв’ю, опитування, матриця Ансоффа, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, стратегічна канва, модель 4-х дій, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, тест Румельта.
Subjects

ПРОДУКТОВА СТРАТЕГІЯ,...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Бардаков.pdf

Size

3.24 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ffe37b6949a55894f7cfbcf92848bf2f

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify