Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври
  7. Формування маркетингової стратегії підприємства
 
  • Details

Формування маркетингової стратегії підприємства

Date Issued
2020-01-13
Author(s)
Гаркуша, Валерія 
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізована маркетингова діяльність підприємства, а також проаналізовано внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства за допомогою VRIO –, IFAS –, EFAS – і PEST – аналізу.
Об’єктом дослідження є ТОВ «Media System».
Мета дослідження: аналіз маркетингової діяльності підприємства, формування та впровадження маркетингової стратегії.
Для детального дослідження було поставлено та вирішено такі задачі:
− визначити частоту споживання послуг;
− визначити основні вподобання клієнтів;
− визначити спосіб донесення інформації до клієнтів;
− визначити критерії задоволеності та незадоволеності послугами компанії;
− визначити чи готові клієнти платити за зовнішнє просування сайтів;
− визначити оптимальну ціну на послуги;
− визначити які зміни необхідні компанії.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, науковими студентськими роботами з маркетингу.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві.
У роботі використано такі методи досліджень: VRIO-аналіз, анкетування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз та матриця Ансоффа.
Subjects

СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГО...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Гаркуша.pdf

Size

1.24 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a854c44785ceac6ce766dcb9922c604b

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify