Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври
  7. Дослідження каналів взаємодії з клієнтом в омніканальному маркетингу
 
  • Details

Дослідження каналів взаємодії з клієнтом в омніканальному маркетингу

Date Issued
2020-01-13
Author(s)
Калашник, Світлана 
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку розливного пива, виконано аналіз внутрішнього (сильних та слабких сторін) та зовнішнього (можливостей та загроз) середовища. Провeдeно маркетингове дослідження поведінки споживачів з метою визначeння цільового сегменту та розробки рекомендацій щодо формування інструментів просування підприємства на ринку пива.
Об’єкт розроблення: є маркетингова діяльність підприємства «Море пива» за адресою: проспект Людвіга Свободи, 52, м. Харків..
Мета кваліфікаційної роботи: визначення каналів взаємодії з клієнтом в омніканальному маркетингу.
Положення, що захищаються: за допомогою дослідження споживачів визначено цільовий сегмент, його поведінку за умов користування онлайн каналами збуту та виявлені канали щодо просування використовування омніканальної моделі збуту.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані підприємством «Море пива» задля розробки інструментів комунікаційної політики.
Кваліфікаційна робота має взаємозв’язок з виконаними курсовими роботами з маркетингового ціноутворення, маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах, які надають послуги на ринку пива України. Робота має застосування у сфері комунікаційної політики на ринку пива. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні онлайн каналів збуту зі взаємовигідними умовами для споживання послуг в незалежності від сезону.
5
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення комунікаційної системи з використанням інструментів омніканального маркетингу.
У роботі використано статистичний метод, ситуаційний аналіз, опитування, метод експертних оцінок, інструменти матричного апарату (для побудови матриць конкурентоспроможності, SWOT-матриці), IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Subjects

МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАН...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Калашник.pdf

Size

2.34 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):3c6aa331959718f215ea0011af73dc50

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify