Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври
  7. Формування асортименту послуг підприємства на ринку розважальних атракціонів України
 
  • Details

Формування асортименту послуг підприємства на ринку розважальних атракціонів України

Date Issued
2020-01-13
Author(s)
Малий, Олексій 
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Забава». Діяльністю компанії є надання послуг з розважальних атракціонів. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe. Провeдeно маркeтинговe досліджeння поведінки споживачів підприємства «Забава» та визначено цільовий сeгмeнт.
Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговою товарною політикою підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення формування асортименту послуг підприємства на ринку розважальних атракціонів України.
Положення, що захищаються: проведено маркетингове дослідження, спрямоване на підвищення відповідності асортименту компанії вподобанням, потребам споживача та тенденціям попиту на ринку. Проведено сегментування та проаналізовано цільовий сегмент підприємства.
Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження будуть взяті до уваги підприємством «Забава» для покращення зв’язку з клієнтами, та знаходження нових споживачів.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та іншими студентськими роботами з маркетингу.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах з надання послуги оренди атракціонів України.
Робота має застосування у сфері розвитку ринку розваг.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у розвитку ринку атракціонів, що задовільнять людські потреби.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: значущим є у подальшому удосконалення методів маркетингової взаємодії з
3
клієнтами, збільшення ефективності маркетингової діяльності підприємства. У роботі використано такі методи досліджeнь: анкeтування, матриця БКГ, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Subjects

ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Малий.pdf

Size

2.58 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):465f88afc3a2d07e5303949a7fd64025

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify