Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври
  7. Дослідження маркетингових комунікацій Інтернет-магазину на ринку послуг
 
  • Details

Дослідження маркетингових комунікацій Інтернет-магазину на ринку послуг

Date Issued
2020-01-13
Author(s)
Чопик, Єлизавета 
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування Інтернет-магазину Chocoberry_dnepr, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження інструментів просування в мережі Instagram, ставлення споживачів до інструментів комунікацій, сегментування споживачів. Метою дослідження є виявлення маркетингових інструментів комунікацій Інтернет-магазину.
Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації Інтернет-магазину у соціальній мережі.
Кваліфікаціина робота має тіснии зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та маркетинговою товарною політикою.
Висновки, пропозиціі щодо розвитку об’єкта дослідження: визначення стратегічних напрямків розвитку Інтернет-магазина, удосконалення астортимету товарів та інструментів просування мережі.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичнии метод, опитування, метод експертних оцінок, конкурентнии аналіз, аналіз конкуренто спроможності, IFAS-аналіз, PEST- аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.
Subjects

КОМУНІКАЦІЇ, ПРОСУВАН...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Чопик.pdf

Size

2.22 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):5a737d96b6c332ea65c08ca37dacf00d

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify