Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищі
 
  • Details

Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищі

Date Issued
2021-06-11
Author(s)
Бойко, Дар’ї 
Abstract
Кваліфікаційна робота на тему: «Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищі» на прикладі навчального центру «Easy to sew». Пояснювальна записка містить в собі: вступ, І, ІІ та ІІІ розділи, висновок, список використаних джерел та додаток А. Загальна кількість сторінок у роботі – 86, а також 14 таблиць та 7 рисунків. Список використаних джерел – 40 посилань. С кожним днем умови існування для підприємницької діяльності змінюються. Для того щоб компанія існувала та приносила прибуток, необхідно рекламувати та просувати свій товар або послугу. На сьогодні, використовуючи Інтернет-маркетинг, компанія може обрати найвдаліший інструмент та метод. Використавши правильно обраний маркетинговий інструмент, компанія досягне підйому прибутку та підвищить пізнаваність. Головною метою цієї роботи – розробка заходів для малого бізнесу у маркетинговому Інтернет-середовищі, щодо вибору маркетингового інструменту для поліпшення маркетингової діяльності підприємства та системи послуг просування для навчального центру «Easy to sew». Результатом цієї роботи стало впровадження заходів які були розроблені для просування навчального центру «Easy to sew» у соціальних мережах «Instagram» та «YouTube» (налаштування контекстної реклами та створення лендінг-пейджу для сайту навчального центру).
Subjects

ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, С...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Бойко.pdf

Size

1.23 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):9c7f91c3863f50c12f990a1318f9b2b5

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify