Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
 
  • Details

Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг

Date Issued
2021-06-11
Author(s)
Задоя, Валерія 
Abstract
Пояснювальна записка: 90 с., 16 рис., 32 табл., 82 джерела.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи, методичні та практичні аспекти використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Об’єкт розроблення: - процес використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Положення, що захищаються: розроблений у даній роботі механізм розробки і реалізації маркетингових стратегій зумовить підвищення ефективності управління діяльністю підприємства на ринку послуг та може стати основою для подальшого під-вищення рівня дохідності та конкурентоспроможності підприємства
Взаємозв’язок з іншими роботами: у процесі дослідження було вивчено й проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, законодавчі акти з питань розробки та реалізації рекламних стратегій.
Результати роботи можуть бути використані в діяльності ПП «Колос» та інших закладів, сфери послуг.
Робота має застосування у сфері обслуговування та надання послуг.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає в розробці маркетингової стратегії, яка дозволить ПП «Колос» збільшити прибутковість та підвищити виплату оплати праці працівників, що покращить їх економічний стан та соціальний статус.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: виконане дослідження дало змогу систематизувати, доповнити та розвинути теоретичні, методологічні та концептуальні засади і сформувати науково-методичні підходи до розробки та реалізації маркетингових стратегій. Новизна дослідження полягає у тому, що в роботі розроблено систему заходів, які спрямовані на удосконалення процесу розробки і реалізації маркетингових стратегій
У роботі використано такі методи досліджень: методичною основою дипломного дослідження є системний підхід, який використовувався при досліджені загальнотеоретичних засад системи розробки та реалізації рекламних стратегій і обґрунтовані практичних напрямів її удосконалення. Також застосовано методи збору, аналізу та порівняння інформації, методи економічного аналізу, а також кореляційно-регресійний аналіз, табличний та графічний методи для наочності подання інформації.
Subjects

МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ,...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Задоя.pdf

Size

1.63 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):34bc018cd568a33aae72fd1eed040a12

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify