Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
Date Issued
2021-06-11
Author(s)
Задоя, Валерія
Abstract
Пояснювальна записка: 90 с., 16 рис., 32 табл., 82 джерела.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи, методичні та практичні аспекти використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Об’єкт розроблення: - процес використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Положення, що захищаються: розроблений у даній роботі механізм розробки і реалізації маркетингових стратегій зумовить підвищення ефективності управління діяльністю підприємства на ринку послуг та може стати основою для подальшого під-вищення рівня дохідності та конкурентоспроможності підприємства
Взаємозв’язок з іншими роботами: у процесі дослідження було вивчено й проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, законодавчі акти з питань розробки та реалізації рекламних стратегій.
Результати роботи можуть бути використані в діяльності ПП «Колос» та інших закладів, сфери послуг.
Робота має застосування у сфері обслуговування та надання послуг.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає в розробці маркетингової стратегії, яка дозволить ПП «Колос» збільшити прибутковість та підвищити виплату оплати праці працівників, що покращить їх економічний стан та соціальний статус.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: виконане дослідження дало змогу систематизувати, доповнити та розвинути теоретичні, методологічні та концептуальні засади і сформувати науково-методичні підходи до розробки та реалізації маркетингових стратегій. Новизна дослідження полягає у тому, що в роботі розроблено систему заходів, які спрямовані на удосконалення процесу розробки і реалізації маркетингових стратегій
У роботі використано такі методи досліджень: методичною основою дипломного дослідження є системний підхід, який використовувався при досліджені загальнотеоретичних засад системи розробки та реалізації рекламних стратегій і обґрунтовані практичних напрямів її удосконалення. Також застосовано методи збору, аналізу та порівняння інформації, методи економічного аналізу, а також кореляційно-регресійний аналіз, табличний та графічний методи для наочності подання інформації.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи, методичні та практичні аспекти використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Об’єкт розроблення: - процес використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг
Положення, що захищаються: розроблений у даній роботі механізм розробки і реалізації маркетингових стратегій зумовить підвищення ефективності управління діяльністю підприємства на ринку послуг та може стати основою для подальшого під-вищення рівня дохідності та конкурентоспроможності підприємства
Взаємозв’язок з іншими роботами: у процесі дослідження було вивчено й проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, законодавчі акти з питань розробки та реалізації рекламних стратегій.
Результати роботи можуть бути використані в діяльності ПП «Колос» та інших закладів, сфери послуг.
Робота має застосування у сфері обслуговування та надання послуг.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає в розробці маркетингової стратегії, яка дозволить ПП «Колос» збільшити прибутковість та підвищити виплату оплати праці працівників, що покращить їх економічний стан та соціальний статус.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: виконане дослідження дало змогу систематизувати, доповнити та розвинути теоретичні, методологічні та концептуальні засади і сформувати науково-методичні підходи до розробки та реалізації маркетингових стратегій. Новизна дослідження полягає у тому, що в роботі розроблено систему заходів, які спрямовані на удосконалення процесу розробки і реалізації маркетингових стратегій
У роботі використано такі методи досліджень: методичною основою дипломного дослідження є системний підхід, який використовувався при досліджені загальнотеоретичних засад системи розробки та реалізації рекламних стратегій і обґрунтовані практичних напрямів її удосконалення. Також застосовано методи збору, аналізу та порівняння інформації, методи економічного аналізу, а також кореляційно-регресійний аналіз, табличний та графічний методи для наочності подання інформації.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Задоя.pdf
Size
1.63 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):34bc018cd568a33aae72fd1eed040a12