Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи
 
  • Details

Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи

Date Issued
2021-06-11
Author(s)
Зівахін, Олександр 
Abstract
Пояснювальна записка: 81 сторінок, 6 таблиць, 14 рисунків 45 використаних джерел, 3 додатки.
Під час виконання даної роботи, мною було проаналізовано маркетингову діяльність кав’ярні ««Pizza Maniano», було проведено аналіз комплексу маркетингу за 4P, проаналізовані фінансово-економічні показників. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє оточення закладу.
Об’єкт дослідження: Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи.
Мета кваліфікаційної роботи: вивчення і аналіз кризового стану маркетингового середовища підприємства – кав’ярні «Pizza Maniano» та визначення основних чинників, що детермінують їх вплив на це підприємство із формуванням пропозицій та рекомендацій по покращенню рекламної діяльності «Pizza Maniano» в умовах кризового стану
Дана робота має безпосередній зв'язок із виконаними раніше курсовими роботами та практичними роботами.
Підприємство: Кав’ярня «Pizza Maniano», яка відкрилося влітку 2018 року в самому центрі міста Синельникове. Юридична адреса: вул. Садова, 14.
У роботі використані методи досліджeнь: PEST аналіз, IFAS аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз, метод опитування.
Subjects

КРИЗА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Зівахін.pdf

Size

1.8 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):b8295a4022942f8fc3abd0a829b7d9e1

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify