Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Маркетингові комунікації підприємства на ринку послуг
 
  • Details

Маркетингові комунікації підприємства на ринку послуг

Date Issued
2021-06-11
Author(s)
Куц, Влада 
Abstract
Пояснювальна записка: 82 с., 23 рис., 12 табл., 1 додаток, 17 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємства на флористичному ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння поведінки споживачів підприємства з метою визначeння цільового сeгмeнту споживачів. Запропоновано маркетингову комунікаційну стратегію для подальшого розвитку підприємства та надано рекомендації щодо інструментів для її впровадження.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової комунікаційної діяльності підприємства на флористичному ринку.
Мета кваліфікаційної роботи: формування маркетингових комунікацій підприємства на флористичному ринку.
Положення, що захищаються: дослідження сильних та слабких сторін компанії дозволило визначити напрями формування та впровадження комунікаційної стратегії підприємства на флористичному ринку.
Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ФОП Куц В. В. задля підвищення завантаження потужностей виробництва шляхом залучення нових клієнтів внаслідок впровадження маркетингових комунікацій.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України. Робота має застосування у сфері маркетингу в флористичній галузі.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення інструментів і методів маркетингових комунікацій
9
підприємства, підвищення впізнаваності бренду та інформованості споживачів.
У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз
Subjects

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКА...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Куц.pdf

Size

1.83 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):339bb9bddd26727b1d8babc5ff3d0d27

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify