Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Формування споживчої лояльності підприємства на ринку ритейлу
 
  • Details

Формування споживчої лояльності підприємства на ринку ритейлу

Date Issued
2021-06-11
Author(s)
Рашевський, Віталій 
Abstract
Пояснювальна записка: 82 с., 34 рис., 15 табл., 2 додатка, 25 джерело.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок електронної техніки. Виконано детальний аналіз внутрішніх та зовнішніх чинників магазину. Було проведено маркетингове дослідження, зроблена сегментація цільової аудиторії.
Проаналізований комплекс маркетингу для монобрендового магазину Smart Home, структуру товарного асортименту, систему якістю управління продукції, відповідність, цінову стратегію, методи ціноутворення, цінові тактики канали розподілу підприємства. Проаналізовано методи продажу, з'ясували потреби, потаємні мотиви які породжують попит в даній галузі, дізналися які характеристики товару сприяють його успіху на ринку. Розробили інструменти лояльності, які можна впровадити на підприємстві.
Об’єкт дослідження: процес розробки інструментів підвищення споживчої лояльності підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: Визначити аспекти лояльності споживачів до підприємства, та фактори, які впливають на лояльність. Розробити інструменти, за допомогою яких можна підвищити лояльність.
Положення, що захищаються: дослідження споживчої лояльності підприємства дозволило зрозуміти, які інструменти підвищення лояльності ефективні на підприємстві.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами та практичними роботами.
Підприємство: ТОВ «АЛЛО» МАГАЗИН SMART HOME вул. Ламана 2,
м. Дніпро 49000.
У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, якісний мeтод, RFM-аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, анкeтування.
Subjects

ЛОЯЛЬНІСТЬ, РОЗДРІБНА...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Рашевський.pdf

Size

1.96 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):73a06d10fda412b7c0a80faf64913d33

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify