Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Програма інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг в умовах кризи (на прикладі ПП «кафе «Buffet»)
 
  • Details

Програма інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг в умовах кризи (на прикладі ПП «кафе «Buffet»)

Date Issued
2021-06-11
Author(s)
Роса, Карина 
Abstract
Пояснювальна записка: 90 с., 34 рис., 35 табл., 5 дод., 36 джерел.
Об'єкт дослідження – діяльність підприємств ринку послуг в умовах кризи.
Мета дослідження – визначення напрямів впровадження програми інноваційного маркетингу на ринку послуг в умовах обмежень діяльності закладів громадського харчування.
Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційно-цільовий, методи опитування, методи експертних оцінок, метод спостереження, багатокутник конкурентоспроможності кафе «Buffet» за складовими 7Р-аналізу, IFAS, EFAS і SWOT методи аналізу, модель 5 сил Портера,. STEР-аналізу та матриця EТОМ.
Результати дослідження – виявлено особливості інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг, розглянуто завдання та напрями застосування інструментів інноваційного маркетингу на ринку послуг, охарактеризовано стан вивчення проблеми застосування інструментів інноваційного маркетингу в умовах кризи, проведено обґрунтування програми інноваційного маркетингу для розвитку кафе в умовах кризи, визначено цільовий сегмент, вивчено трансформацію поведінки споживачів, проведено дослідження нової моделі маркетингового впливу в умовах кризових обмежень, надано обґрунтування комплексу інноваційного маркетингу для розвитку кафе в умовах кризи.
Положення, що захищаються – в умовах кризи заклади сфери послуг можуть вижити та успішно функціонувати тільки шляхом провадження інновацій, зокрема в маркетинг, серед яких актуальним є розробка онлайн-доставки, цифрових інновацій, оновлення віртуальних сервісів тощо.
Апрбація і публікації – Палєхова Л., Роса К. Зміна ринку послуг громадського харчування під впливом пандемії COVID-19 Матеріали XXVIII
4
Міжнародній науковій конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Актуальні проблеми функціонування господарської системи України» 14-15 травня 2021 року. Львів: Львівський національний університет ім. Івана ФРАНКА., 2021.
Впровадження результатів дослідження – результати дослідження впроваджені в кафе «Buffet» у м. Синельнікове Дніпропетровської області.
Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами з на роздрібному ринку послуг громадського харчування.
Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонований комплекс інноваційних маркетингових дій для підвищення ефективності діяльності кафе в умовах кризи.
Subjects

ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИН...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Роса.pdf

Size

1.63 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):6999135d42af5ade8e7e2ec4301e05dd

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify