Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B
 
  • Details

Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B

Date Issued
2021-06-11
Author(s)
Титаренко, Нікіта 
Abstract
Пояснювальна записка: 70 с., 30 рис., 11 табл., 2 додатки, 39 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства ТОВ «ЄВРОМІКС" на ринку парфумерії, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища.
Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує асортиментний портфель підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B.
Положення, що захищаються: від ефективності роботи підприємства з асортиментом залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на ринку.
Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше.
Практичне значення: інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для оновлення та товарного асортименту підприємства на ринку парфумерії.
У роботі використано такі методи досліджень: BCG-аналіз, , ABC-аналіз, опитування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, оцінка конкурентних переваг, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Subjects

УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Титаренко.pdf

Size

1.82 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ba6001264c46bbb239f3511749583a76

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify