Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Маркетингове дослідження особливостей просування компанії у соціальних мережах
 
  • Details

Маркетингове дослідження особливостей просування компанії у соціальних мережах

Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Бакуленко, Катерина 
Abstract
Пояснювальна записка: 100 с., 50 рис., 14 табл., 2 додатків, 38 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості маркетингу
соціальних мереж підприємствамна рику послуг. Проведений аналіз стану
ринку громадського харчування. Проаналізоване зовнішнє і внутрішнє
середовище підприємства. Проведене дослідження маркетингових
комунікацій у соціальних мережах підприємства, та порівняльний аналіз
соціальних мереж закладів конкурентів. Розроблені рекомендації та створено
контент-план.
Об’єкт розроблення: є процес маркетингового просування закладу
громадського харчування у соціальних мережах.
Мета кваліфікаційної роботи: є дослідження маркетингу у соціальних
мережах ресторану «Сушия» і її конкурентів.
Положення, що захищаються: формування власного іміджу
підприємства у соціальних мережах, особливості створення гармонійного
візуалу і методів органічного просування, що дозволить якісніше впливати на
споживача, збільшити рівень комунікації та задоволеність клієнтів.
Кваліфікаційна робота має прямий зв'язок із виконаними курсовими
роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення,
науковими студентськими роботами з маркетингу. Робота має застосування у
сфері маркетингу соціальних мереж на ринку послуг. Соціально-економічна
ефективність роботи полягає у просуванні компаній через методи просування
у соціальних мережах, що сприяє збільшенню аудиторії і підвищення її
лояльності до бренду, відповідно збільшення клієнтів і обсягів продажу.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення:
удосконалення візуальної стратегії підприємства шляхом розроблення і
підтримання нового контен-плану та рекомендацій стосовно пропрацювання
негативних моментів з кліжнтами, підвищенню взаємодії з ними та
вдосконалення власної унікальної торгової пропозиції.
У роботі використано такі методи досліджeнь: анкeтування, якісний
мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз,
SWOТ-аналіз, методика SMАRT, багатокутник конкурентоспроможності,
піраміда Маслоу, формаування циклу звички.
Subjects

КОНВЕРСІЯ, КОНТЕНТ-ПЛ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Бакуленко.pdf

Size

3.07 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0aa0e26dafb15151e82235b384d03c31

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify