Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів
 
  • Details

Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів

Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Бездворний, Володимир 
Abstract
Пояснювальна записка: 64 с., 4 рис., 15 табл., 40 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку непродовольчих товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів підприємства з метою знизити ризик і ступінь невизначеності, збільшити ймовірність успіху маркетингової діяльності.
Об’єктом роботи є процес дослідження поведінки споживача на ринку непродовольчих товарів у маркетингової діяльності ПП НВФ «ЕРГОМЕРА» Мета кваліфікаційної роботи – дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів. Положення, що захищаються – стратегія орієнтованості на споживача сформована на основі маркетингових досліджень, сприяє підвищенню іміджу компанії, залученню нових клієнтів і збереженню існуючих та, відповідно, зростанню конкурентоспроможності підприємства. Інформація щодо впровадження (за наявності) - результати дослідження будуть використані ПП НВФ «ЕРГОМЕРА» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах промислового призначення України. Робота має застосування у сфері маркетингу в приладобудівній галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні продукції приладобудування. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта роботи: удосконалення методів та процедур процесу дослідження поведінки споживача на ринку непродовольчих товарів у приладобудівній галузі. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний методи, фокус-група, методи експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз.
Subjects

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ З...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Бездворний.pdf

Size

1.11 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a784c420c36730c1c464f7ee60c747fa

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify