Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту
 
  • Details

Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту

Date Issued
2022-06-13
Author(s)
Бровенко, Тетяні 
Abstract
Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія на
підприємстві.
Предметом кваліфікаційної роботи є теоретико-практичні аспекти
формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С
сегменту.
Методика дослідження кваліфікаційної роботи. Теоретичною та
методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і
закордонних учених із проблем обґрунтування маркетингової діяльності
торгових підприємств на ринку В2С.
Використані методи маркетингових досліджень (дослідження
застосування маркетингових інструментів), статистико-економічний (аналіз
фінансового стану та тенденцій розвитку підприємства), ситуаційний аналіз та
аналіз експертних оцінок (оцінка маркетингової діяльності ТОВ «Сіріон»,
діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування
висновків) та інші.
Результати дослідження – представлено та обґрунтовано основні
підходи, методи та аспекти формування маркетингової стратегії підприємства
на ринку товарів В2С сегменту.
Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення,
методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та
зарубіжними маркетологами у галузі формування маркетингових стратегій на
ринку товарів В2С сегменту.
6
Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені
в маркетингову діяльність ТОВ «Сіріон».
Використання результатів роботи – результати дослідження можуть
бути використані під час подальшого вивчення питань щодо дослідження
маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту.
Subjects

В2С СЕГМЕНТ, МАРКЕТИН...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Бровенко.pdf

Size

2.98 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):eb72f46d54779a3263d75a64d5821615

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify